Sunday, February 28, 2010

今天情人节
























今天情人节
你知道吗???

只要你愿意停下脚步
我跟你....
就只剩下一个转身的距离
也许你没有察觉我的存在
但是我的心里
早已因为你
满满都是爱

如果我还有勇气
我不会加快脚步挡在你前头
而只是会跟你肩并着肩走

因为我
想握你的手....





p/s: 愿单身的你,情人节快乐....

2 comments:

Unknown said...

ape? ur post on love are getting more and more... you are so suspected... be honest to me yea, babe...

evelyn said...

no...
coz today is valentine's day...
wat for me to cheat u guys??
hahaha

Post a Comment